Beroepshouding en sociale & communicatieve vaardigheden

Het doel van de training is het opfrissen en/of bijbrengen van de kennis/ vaardigheden van beroepschauffeurs op het gebied van uitstraling, gedrag en beroepshouding. Daarbij loopt het 'bijdragen aan een goed imago van het bedrijf/ de werkgever' als rode draad door de training.

De training is gericht op beroepschauffeurs.

De theoretische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering
  • Commercieel gedrag
  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties
  • Dimensies van cultuur
  • Normen en waarden
  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening

De praktische onderwerpen die - conform de minimumeisen - aan bod komen

  • Handelen en denken vanuit diverse achtergronden
  • Waarnemen en interpreteren
  • Ruisvorming
  • Feedback geven en ontvangen

Waarde van de bijscholing code 95.
Waarde: deze cursus staat voor 7 uur aan theoriekennis
Toelatingseisen: geen
Certificering: certificaat